El preu indicat en web, és el preu final amb IVA inclòs?

Tots els preus indicats són amb impostos exclosos tal com s'indica sota el preu. L'IVA s'inclou en finalitzar la compra a causa de les possibles variables d'excepció d'IVA per a Canàries, Ceuta, Melilla o països de la Comunitat Europea.

- - -

Sobre quines superfícies pot imprimir la impressora Bentsai?

Amb els cartutxos de secaje ràpid, pot imprimir sobre qualsevol superfície no absorbent.

- - -

Quin temps de garantia tenen les màquines electròniques?

La gamma de codificadores de la nostra web no són béns de consum, per la qual cosa la durada de la garantia ve establerta pel fabricant, havent atorgat 1 any.

- - -

El preu dels segells, inclou la personalitzación de text?

En els segells, el preu inclou: la goma de text, la prova del disseny (si se sol·licita), l'aparell i el coixinet.

- - -

El meu datador personalitzat té els anys desactualitzats, puc canviar només la banda de la data?

No. En aquest cas, haurà de comprar un aparell nou, però podrà aprofitar la goma personalitzada que ja té. Podrà canviar-ho vostè mateix o, si ho prefereix, ens els pot enviar i ho farem per vostè.

- - -

Les condicions i el preus del transport, son els mateixos per a península, Balears, Canàries, Ceuta i Melilla?

El preu del transport és diferent en funció del destí. Els terminis de lliurament per trànsit dependrà del destí i de la companyia de transport.

- - -

En la web posa lliurament 24/48 hores. Per què es pot retardar la meva comanda?

Si ha fet el pagament mitjançant transferència bancària, la seva comanda es fabrica o prepara quan tenim la confirmació de l'ingrés.

La data de lliurament estimat és quan hauria d'arribar la comanda. En general, la data de lliurament estimat depèn del temps de preparació o fabricació dels articles de la comanda (24 hores) + el temps de trànsit de la companyia de transport, que en península és de 24 hores, sempre comptant de dilluns a divendres excepte festius.

Per a Balears el temps de trànsit acostuma a ser de 72 hores, en dies hàbils. Per a Canàries, Ceuta i Melilla depèn del sistema que tramiti el client.

Temps de preparació + Temps de trànsit de la companyia de transport = Data de lliurament estimada

Per exemple: si el temps de preparació per a un article comprat és d'entre 24 hores i el temps de trànsit per al mètode d'enviament és d'1 dia, la data de lliurament estimada serà de 48 hores.

Si se sol·licita prova, el temps de lliurament es comença a comptar a partir de l'aprovació de la prova.

Per als articles de fabricació especial, la data estimada de lliurament s'indica en fer la comanda.

En el cas de no tenir estoc es comunica al client, per correu electrònic, la data prevista de lliurament, i en el cas de no estar d'acord, podrà anul·lar la comanda. En aquest cas es reemborsarà l'import íntegre al mateix mètode de pagament utilitzat en la compra.

- - -

En els pagaments efectuats amb targeta de crèdit, es cobra comissió?

No es cobra comissió pel pagament amb targeta.

- - -

Existeix comanda mínima per a no pagar el transport?

No. Els ports són sempre pagats pel client i s'afegeixen en finalitzar la comanda.

- - -

Ofereixen descomptes per quantitat?

Sí. Contacti amb nosaltres per a rebre una oferta especial per a quantitats elevades.

- - -

Puc anul·lar la meva comanda?

Si l'article és una fabricació especial i ja s'ha donat confirmació a la comanda, no es podrà anul·lar encara que el termini de lliurament estimat sigui 30 dies.

Si és per no tenir en estoc, podrà anul·lar la comanda. En aquest cas es reemborsarà l'import íntegre al mateix mètode de pagament utilitzat en la compra.

- - -

Puc fer la devolució de la meva comanda?

No s'acceptaran devolucions dels següents articles:

  - Productes que s'hagin desprecintat i/o desembalat.
  - Productes que s'hagin fet servir.
  - Productes que siguin objete d'una comanda de fabricació especial (no inclosos en el catàleg).
  - Segells de cautxú personalitzats.
  - Passats 15 dies de la recepció.
  - Productes que no estiguin complerts, que faltin elements, sense caixa original o trencats.
  - En general, no s'admetran devolucions d'aquells productes la compra dels quals s'hagi realitzat sota comanda confirmada i productes que una vegada comprats hagin quedat descatalogats.

- - -

Com puc saber si un producte està disponible o no hi ha estoc?

En efectuar la comanda, s'envia un correu de conformitat de l'entrada de la comanda al sistema. En el cas que no hi hagués estoc, s'avisarà al client per correu electrònic, informant-lo de la previsió de la data de lliurament del producte. Si no està conforme podrà anul·lar la comanda. En aquest cas es reemborsarà l'import íntegre al mateix mètode de pagament utilitzat en la compra.

- - -

Rebré la factura de la compra?

La factura la rebrà per correu electrònic en el moment que tinguem preparada la comanda per a la seva expedició, en el mail que ens hagi facilitat en realitzar la comanda. No obstant això, podrà sol·licitar una còpia quan la necessiti. És important indicar les dades de facturació en el moment de fer la compra.

- - -

Què fer si el producte és defectuós per fabricació, transport o una altra causa?

Garantim tots els productes que subministrem. Si detecta qualsevol anomalia i ens ho comunica, intentarem solucionar-la com més aviat millor.

- - -

He comprat una tinta per a marcar que se m'esborra en passar el dit?

En aquest cas li recomanem que, abans d'efectuar la compra, es posi en contacte amb nosaltres per telèfon o per mail i ens expliqui el tipus de producte que ha de marcar. Li aconsellarem sobre el tipus de tinta que s'ajusti millor a les seves necessitats.

- - -

Quin sistema de pagament puc utilitzar?

Abeto Rojo Mediterráneo, SL ofereix diverses opcions de pagament perquè la seva compra sigui fàcil i 100% segura gràcies al protocol "SSL".

- PayPal. És la forma ràpida i segura de pagar a internet.

- Targeta de crèdit. Les seves dades són processades per un servidor extern al nostre web. Cap dada és emmagatzemada pel que l'ús de la targeta de crèdit per pagar les seves compres es converteix en una opció segura i ràpida.

- Transferència bancària. Forma ràpida i segura de pagar a través del seu banc.

- - -

Quines referències tinc de la seva empresa?

Totes les nostres dades són accessibles a través de la nostra pàgina Web. Registre mercantil, NIF, adreça, telèfon i e-mail de contacte.

.

_____________________________________________

Abeto Rojo Mediterráneo, SL
C/ Sant Fruitós, 7
08242 Manresa (Barcelona)
T. 938 77 02 05     correo@abetorojo.es
_____________________________________________